Telefonie

ICT die voor u werkt

Telefonie

Benut de voordelen van bellen via internet. Altijd bereikbaar en geen investering in een telefooncentrale. Wist u dat het met de VoIP-oplossing van de ICTzaak mogelijk is dat een klantenkaart wordt geopend zodra een klant belt? Of dat de receptioniste een inkomende oproep via de computer naar een collega op de juiste afdeling sleept, zonder de toetsen van het telefoontoestel te gebruiken? Vul uw gegevens in en laat u informeren door de telefonie specialist.

De ICTzaak levert telefoniediensten aan ZZP-ers, het MKB en instellingen. Onze specialisten zorgen ervoor dat u bereikbaar bent én profiteert van de voordelen van bellen via internet. Het maakt niet uit of u thuis werkt of op kantoor. U gebruikt dezelfde lijn en belt bijvoorbeeld met uw mobiele telefoon uit via het vaste bedrijfsnummer. Deze oplossing is geheel af te stemmen op de manier waarop uw bedrijf is georganiseerd.

Hoe werkt het?

VoIP-telefonie (Voice over Internet Protocol) behandelt spraakverkeer op dezelfde manier als internetverkeer. De connectie tussen telefoontoestel en telefooncentrale wordt vervangen door het computernetwerk. U kunt uw telefoontoestel net zo makkelijk met het netwerk verbinden als uw computer. Ongeacht uw fysieke locatie. Spraak is dus niet meer gescheiden van andere vormen van communicatie. Ook bijvoorbeeld beeldbellen (Video Conferencing) kunnen wij integreren in VoIP-telefonie. Daarnaast zijn er koppelingen mogelijk met uw Outlook adresboek of andere applicaties zoals CRM-, administratie- of ticketsystemen. De VoIP-centrales van de ICTzaak zijn klaar voor deze technieken. En we hebben de kennis in huis om deze koppelingen te realiseren.

Wat betekent dit voor u?

  • Gemakkelijk uw telefooncentrale beheren via internet.
  • Mogelijkheid voor intern bellen, doorschakelen, wachtmuziek instellen.
  • Thuiswerken of op reis en gewoon bereikbaar op uw rechtstreekse of algemene nummer.
  • Zelfde infrastructuur voor spraak en data, waardoor minder bekabeling nodig is.
  • Lagere kosten dan traditionele telefonie.
  • Volledige integratie met automatisering en/of applicaties.