Telefonie

ICT voor betere prestaties

Telefonie

Benut de voordelen van bellen via internet. Altijd bereikbaar en geen investering in een telefooncentrale. Wist u dat het met de VoIP-oplossing van de ICTzaak de receptioniste een inkomende oproep via de computer naar een collega op de juiste afdeling sleept, zonder de toetsen van het telefoontoestel te gebruiken? Neem met uw vragen over slimme telefoniediensten gerust contact op met de ICTzaak.

Hoe werkt het?

VoIP-telefonie (Voice over Internet Protocol) behandelt spraakverkeer op dezelfde manier als internetverkeer. De connectie tussen telefoontoestel en telefooncentrale wordt vervangen door het computernetwerk. U kunt uw telefoontoestel net zo makkelijk met het netwerk verbinden als uw computer. Ongeacht uw fysieke locatie. Spraak is dus niet meer gescheiden van andere vormen van communicatie. Ook bijvoorbeeld beeldbellen (Video Conferencing) kunnen wij integreren in VoIP-telefonie. Daarnaast zijn er koppelingen mogelijk met uw Outlook adresboek of andere applicaties zoals administratie- of ticketsystemen. De VoIP-centrales van de ICTzaak zijn klaar voor deze technieken. En we hebben de kennis in huis om deze koppelingen te realiseren.

Wat betekent dit voor u?

  • Gemakkelijk uw telefooncentrale beheren via internet.
  • Mogelijkheid voor intern bellen, doorschakelen, wachtmuziek instellen.
  • Zelfde infrastructuur voor spraak en data, waardoor minder bekabeling nodig is.
  • Lagere kosten dan traditionele telefonie.
  • Volledige integratie met automatisering en/of applicaties.

Wat betekent dit voor u?

  1. Gemakkelijk uw telefooncentrale beheren via internet.
  2. Mogelijkheid voor intern bellen, doorschakelen, wachtmuziek instellen.
  3. Zelfde infrastructuur voor spraak en data, waardoor minder bekabeling nodig is.
  4. Lagere kosten dan traditionele telefonie.
  5. Volledige integratie met automatisering en/of applicaties.