
Onderwijs
Support op afroep
Is continu ICT-beheer niet nodig maar wilt u wel de beschikking hebben over een specialist voor uw ICT vragen? De helpdesk van de ICTzaak is altijd voor u bereikbaar en biedt snelle en professionele ICT ondersteuning. Onze helpdesk kunt u gebruiken als vangnet bij ICT vragen of afhandeling van incidenten. U bent verzekerd van vakkundig en professioneel support, maar betaalt alleen wanneer u het gebruikt.
Hoe werkt het?
Bij support op afroep heeft u de mogelijkheid om volledig op nacalculatie te werken. Ook hierbij wordt uw situatie geïnventariseerd en ontvangt u advies over essentiële zaken zoals uw back-up. Daardoor vermijden we verrassingen en wordt de mogelijkheid van een incident verkleind. Via 0318-531966 of helpdesk@ictzaak.nl heeft u direct contact met onze helpdesk.
Welke werkzaamheden kunnen wij verrichten:
- Installatie van hardware en software
- Gebruikersbeheer
- Werkplekbeheer
- Serverbeheer
- Netwerkbeheer
- Beheer van online diensten zoals Google Apps, Office 365 en Exchange e-mail
- ICT beveiliging
- Back-up advies en –ondersteuning