Tijdregistratie met TimeMoto

Tijdregistratie met TimeMoto bij ICTzaak

Wie is er aanwezig op kantoor of in de fabriek? Op welk tijdstip is een medewerker begonnen en hoeveel uren heeft hij of zij in deze week gewerkt? Wie op zoek is naar een moderne manier om tijd, aan- en afwezigheid te registreren, kan gebruik maken van TimeMoto.

Het systeem bestaat uit verschillende soorten hardware waarmee een medewerker zich kan registeren én software waarin de registraties kunnen worden opgehaald, rooster worden beheerd en nog veel meer.

Op basis van gezichtsherkenning kan een medewerker zich registreren bij aankomst, pauze en vertrek. Eventueel kan daarvoor ook een pas of pincode worden gebruikt. Herkenning met een vingerafdruk is technisch mogelijk, maar in deze tijd van Corona hebben we dat niet getest.

De registraties worden rechtstreeks naar de software in de cloud gestuurd. Het grote voordeel daarvan is dat registraties van meerdere vestigingen netjes op één centrale plek binnenkomen.

ICTzaak is positief verrast over de mogelijkheden van het tijdregistratiesysteem van TimeMoto. Sterker nog: we hebben meteen een koppeling gemaakt met Microsoft 365. De aan- of afwezigheid – inclusief locatie – wordt nu meteen bij de medewerker weergegeven in de status in Microsoft Teams.

TimeMoto is te koop
bij De kantoorspecialist.

ICTzaak adviseert het User+ Cloud abonnement, inclusief TimeMoto TM-838 module. Daarmee kunnen gezichten worden herkend, pasjes gescand en met een pincode worden ingelogd

Installatie en uitleg door ICTzaak kost eenmalig € 150,00 (exclusief reiskostenvergoeding en montage van hardware).

Workspace365 Eerder thuis zijn?


Wenst u gebruik te maken van de diensten en expertise van ICT-Zaak, neem dan contact met ons op via: 0318 53 19 66 of stuur een bericht naar helpdesk@ictzaak.nl.