ISDN stopt: Kies voor de VoIP-oplossing van ICTzaak

ISDN stopt

ISDN stopt: Kies voor de VoIP-oplossing van ICTzaak

Per september wordt het ISDN telefonienetwerk uitgefaseerd. Stap over op de VoIP-oplossing van ICTzaak en benut de voordelen van bellen via internet. De ICTzaak levert telefoniediensten aan ZZP-ers, het MKB en instellingen. Onze specialisten zorgen ervoor dat u bereikbaar bent én stemmen de telefonie geheel af te op de manier waarop uw bedrijf is georganiseerd.

Cloud telefooncentrale

We bieden telefonie aan op basis van een cloud telefooncentrale. Alle opties en gebruikers zijn per maand schaalbaar. Wat u niet afneemt, hoeft u ook niet te betalen. Deze manier van werken heeft heel wat voordelen ten opzichte van een telefooncentrale binnenshuis:

  • Geen dure aanschaf van hardware zoals een telefooncentrale
  • Direct uitbreiden of inkrimpen
  • Vast-Mobiel integratie
  • Integratie met vele software pakketten
  • Het netwerk wordt 24/7 bewaakt
  • Altijd de nieuwste techniek door reguliere updates van de cloud telefooncentrale
  • Niet locatie gebonden (toestel thuis, op kantoor en onderweg)

VoIP-oplossing in de praktijk

Wij als ICTzaak zijn het beste praktijkvoorbeeld. We maken gebruik van bijna alle verkrijgbare functionaliteiten van de zakelijke telefonie. Een aantal voorbeelden:

Vast-Mobiel integratie

Zo maken we gebruik van Vast-Mobiel integratie. Hierbij zijn we op onze mobiele telefoon zeer goed bereikbaar. Collega’s kunnen elkaar bellen op zowel het interne nummer als het 06-nummer. In beide gevallen gaat het vaste en het mobiele toestel over. Zijn we niet op de zaak, dan nemen wij met onze mobiel op. Zijn we er wel, dan kunnen we kiezen.

Tevens kunnen we via een app op onze mobiele telefoon aangeven op welke toestellen en welke telefoonnummers we bereikbaar wilt zijn. Via een knop geven we aan of bellers naar de helpdesk worden verbonden of binnen mogen komen. Gesprekken zijn ook eenvoudig te verplaatsen tussen het mobiele en vaste toestel.

Flexibel werken

Onlangs hadden we een internetstoring op de zaak. Op dat moment kiezen een aantal collega’s ervoor om in de auto te stappen en thuis verder te werken. De helpdesk blijft bereikbaar en kunnen we gewoon via ons vaste telefoonnummer klanten helpen, terugbellen en ons werk blijven doen. Een andere collega kiest ervoor om via de hotspot op zijn mobiel de laptop van internet te voorzien en op deze manier verder te werken. Deze flexibiliteit is enorm fijn!

Op ons kantoor in Veenendaal hebben wij flexplekken, waarbij de helpdesk in een afzonderlijke ruimte is gevestigd. We hebben allemaal een eigen toestelprofiel en headset. Als we ergens gaan zitten, melden we ons op het toestel aan, plaatsen onze headset in de houder, koppelen deze en kunnen we van start.

Integratie met uw pc

Op onze laptops staat een programma die de telefoon koppelt. Zo kunnen we met één klik een nummer selecteren en direct uitbellen. Als een klant ons belt, zien we direct op ons scherm wie er belt door middel van een koppeling met ons administratiepakket. Met het programma kunnen we ook o.a. onze telefoon op niet storen zetten.

Tijdschema’s

We maken gebruik van tijdschema’s. Zo markeren we onze werktijden en maken we gebruik van een automatische voicemail als onze helpdesk bezet of niet beschikbaar is. De voicemail komt vervolgens als audio-bestand binnen in onze helpdesk e-mail.

Specifieke routeringen

Met hulp van specifieke routeringen zorgen wij dat u bij de juiste collega’s terecht komt. Bent u bijvoorbeeld gebruiker van onze DKS Workflow software dan komt u gelijk bij de juiste beschikbare collega terecht. Met deze geavanceerde functie is het mogelijk om bepaalde telefoonnummers automatisch door te zetten naar een bepaald intern nummer.

ICTzaak vervangt uw ISDN-lijn

Wilt u ook gaan genieten van de VoIP-oplossing? De ICTzaak adviseert u graag. Neem direct contact op via 0318-531966 of per e-mail.

Telefonie

Foto: Pexels